Wednesday 11 January 2012

catatan #1 : gila gila remaja . wehh kau dah matang ke belum ?

HAHA . Tajuk ni agak pelik kan ? Well aku ni adalah remaja gila gila kalau korang nak tahu . So sempena ngan catatan #1 aku ni , aku nak lebih kepada apa yang jadi kat aku pada tahun lepas iaitu 2011 . Actually bulan yg paling aku ingat masa tahun lepas ialah bulan 12 . Kenapa ? Sbb ada birthday aku , mas tu jugak kitorang stat sem 2 kat Uitm , raya korban , kakak aku balek dari Jepun , abg aku kahwin . So tak lengkaplah kalau borak je kan . So aku bagi sepintas lalu what happened kat saya dlm bulan lepas .


sumpah abg aku mcm #retis gila sbb ni first time aku jd photographer utk dorang . wait apa kait ? HAHA



 tak lengkaplah kalau gambar aku takda kan ? HAHA .


ni gambar mse msuk sem2 . butohh lah aku mcm bajet peguam . HAHA , well kinda kot .


 ni mmg holy shit . best birthday ever . well disebabkan aku dh 18 so aku dh tak boleh nk sambut ngan kek segala tuh tapi aku sambut dgn kegirangan iaitu girang gemilang ngan kawan2 . HAHA . masa ni kat Asam Pedas the Curve , mse tu aku menari mcm org gila , serius . Tgk youtube kalau tak caya . HAHA . Mas ni live band tu yg nyanyi lagu birthday utk aku . Pehh touching siott . Thanks to Taufiq , Amer , Ming , Moots , Hasrul n Abg Moots . Seriously aku touching gila smpai tanak balek Kepong arituh . HAHA . Thanks korang !




Ni gambar masa New Year . Well some people ckp sambut New Year haram . HAHA . Pelik ngan korang ni . Sikit pengetahuan pastu bajet mcm korang ada bnyk ilmu . Well aku nk ckp , kalau hiburan melampau baru jatuh haram . kalau sekadar lepak ngan member pun haram , baek kau ddk rumah sorang2 , tayah keluar ! Faham ? HAHA . Mse ni mmg seronok sbb dpt smbut New Year ngan member . Seriously bila aku balek UiTM aku rindu gila babi kat korang . I miss you guys . Miss you a lot :(

so . byee .

No comments:

Post a Comment