Wednesday 11 January 2012

catatan #2 : qurban segala galanya yang kau ada .

So malam ni memandangkan aku dah menghadap lappy aku tunggu keputusan MUET , aku tetiba ada idea utk cerita pengalaman aku mse Hari Raya Qurban tahun lepas . Seriously ni first time aku aku ada kat rumah mse Qurban kalau tak aku kat sekolah je . Adoii -_________- Tapi nak borak psl Raya Qurban tahun ni mmg gempak gila lah sbb ayah aku korban seekor lembu . Pastu ada nama aku . Paham tak apa aku ckp ? Maksudnya bila lembu tu kne korban , nnt si penyembelih tu akan sebut nama aku . So aku dpt pahala . Kawan aku ckp bnd ni jadi tunggangan mse nnt nak g syurga . Wah dah ada tunggangan aku . Thanks ayah .

But before pergi sembelih mengarut tuh , kitorang prepare utk sehari awal sbb nk nmpk mcm sistematik lah kononnya . HAHA . Well borak lebih aku bg gambar .

Ni masa aku tgh potong kacang panjang . Cehh bajet smgt je aku ni . Padahal kacang panjang aku salah potong . HAHA . Bongok aku nih !

Ha , yg muka mcm nk kena lempang tu Eri . Dia ni ank sedara yg paling aku rapat kott . HAHA .

Ni masa ni aku rasa try nk bunuh diri . Eh ? HAHA .
Ha , nilah hasilnya bila ank bujang potong kacang panjang





No comments:

Post a Comment