Wednesday 25 January 2012

catatan #7 gerak gerak khas . gerak gerak ayam penyet . gado gado djakarta pon boleh .

19.1.2012 . jyeah ! aku paling suka berjalan . kalau satu hari tuh aku ada masa utk berjalan , konpem aku akn berjalan sepanjang hari . HAHA . So mse ni hari khamis , sehari sblum balek utk chinese new year , kitorng mkn satu kelas ke Seksyen 7 . Cehh , semangat pergi mse tuh . Lps aku maen squash ngan faris n Jali , aku trus gerak nk balek mandi manda utk pergi ke seksyen 7 . Woahh , semangat . Tapi apa yg sedih sbb mlm tu aku tak dpt spend time ngan faris ngan Jali . Sedih sbb dorang akn cuti sebulan , yelah dorang kan degree . 


Then pkl 8 mse tuh kitorng tnggu azri yg paling lambat . Allah je tau mse tuh . HAHA . then dlm pkl 8.30 ktorng dh berkumpul sume , ktorng naek bas T604 ke seksyen 7 . Smpai je ke Kolej Mawar , bdk perempuan pulak msuk . Pehh mmg gempak gila mse tu , sbb bas rapidKL tu dh jadi mcm RapidWahab . HAHA . then sesampai je kat seksyen 7 tuh mulalah , Nuraini Zaabar wanita paling hottttttttttttttt kat UiTM memulakan gelagatnya . HAHA . Tudung dia mcm semak samun aku tgk . HAHA .


Then makan kat Nasi Ayam Penyet . Mse tu aku nk try agdo gado sbb tak pernah try , tapi yg penting pedas lah . bapak nyirap mse tuh . HAHA . Tapi yg penting kitorng enjoyy gila mas tuh . Mcm2 mknn baru yg aku try then baru aku tahu yg mknn dia mcm ni rupanya . HAHA . Mmg seronok dohh


masa tu yg penting duit aku save lah . Aizat byr utk sume org . Bapak bnyk duit dia . Tu aku tak kisah lah , asalkan duit aku save . HAHA .


Nilah Aizat tuh . HAHA . Thanks byr gado gado aku yg mahal tuh .




Yg penting page 19 of 366 akn msuk dlm album memori aku , n aku akn cerita kat ank2 aku psl bnd nih . HAHA . Thanks so much for having this fun meeting . Thanks semua . LWA02A


2 comments:

  1. -___________________________________________________-
    yelah ! semak samun ! tepat sekali !

    ReplyDelete