Wednesday 18 January 2012

catatan #5 memori sekolah . sahabat terbaik . kenangan indah .

Kalau aku diberi pilihan untuk msuk skolah satu gender or dua gender , aku pilih satu gender . Kenapa ? HAHA , sbb dgn satu gender ni aku rse takkan ada rse malu nk tanya kat cikgu and tak perlu nk bajet handsome sgt mse nk g skolah . HAHA , itu pendapat aku , and plis aku nk bgtau kat bakal wife aku , anak2 kita kena msuk skolah satu gender . HAHA . Abg nk ank kita pndai , jgn jd mcm ayah malu nk tanya mse kat skolah . HAHA , so ni aku nk cerita skolah kedua aku , a.k.a SASER . HAHA , aku tak tahu lah dorang terima aku ke tak , tp brdsrkn apa yg aku tahu dorang happy dgn kehadiran aku . Sbb dorang happy . Okayy nk dijadikan cerita mse f5 aku dipilih utk buat batchmarking pergi SASER , first aku tak suka sbb yelah skolah satu jantina . maai mana aku boleh hidup ! Tapi bila dh 3hari plus dorang sume mcm menyambut aku dgn baik , aku mmg happy and aku tanak lepaskan dorang . Serius ! Aku tak bohong , selama seminggu aku knl dorang tp rseny dah mcm 5 tahun knl . HAHA . Soemtimes aku tak bohong aku rindukn dorang and some of them ada yg dah lost contact . kalau nk sebut satu2 mmg banyak lah kan , tapi utk sume bdk SASER yg knl aku , i wish to say thanks to all of you guys for giving me a time to feel appreciated and how does high school means . So tak lengkap catatan perus ni tanpa gmbr kan ? HAHA .


Jerad , Dol , Kamal , Luqman , Am , Rizal and  Bdk Ganu


Wah serius kenangan siall . Kat sini ada tambah sket , panajng ngan fadhli . Fadhli skrg kat mesir okayy -_______-
And lepas SASER ni bg aku knangan terindah mse sem 1 bila aku bnyk main2 and tak fikir psl exam , skrg ni bila dah sem 2 aku pun mls nk keluar sgt sbb dh fikir psl exam . Cehh tp aku mmg rindu korang dohh , bg aku takde org boleh lawan kenangan mse sem 1 kat uitm ni . HAHA , thanks ya bdk2 AD yg mmg gila2 . HAHA , mmg ssh nk lepak skrg sbb aku pun busy , korang pun busy so korang diabadikan je lah kat sini . HAHA . 

Aku , zamanku zandra(bapak geli), zaku(serius shit rindu kau) , sharul(hahaha, salah PING kan)


mse ni bajet jamming je , aku bkn suara sedap pun . HAHA .
So nilah kenangan yg bg aku ssh nk lupakan . Bkn mudah utk kita senang2 lupakan kenangan yg kita buat semaat2 nk ingat . HAHA , babi ayat aku . But kepada mereka di atas , nnt kita lepak lagi , doing some crazy fun things ! Thats us , we are young wild and free ! HAHA . Byee .



No comments:

Post a Comment